Szponzorált tartalom
A gyermekem születése után úgy volt, hogy vállalkozó leszek, homeoffice-ban fogok majd dolgozni, és sok időt töltök otthon munkával is. Szerettem volna a házunk melletti melléképületben kialakítani egy saját kis irodát, amihez nagyon sok ötletet is megnéztem, mivel szerettem volna ízlésesen berendezni azt. Elvégre nagyon is fontos, hogy jól érezzük magunkat ott, ahol dolgozunk, nemde? Még azon is elgondolkoztam, hogy milyen szép díszes cégtáblát lehetne kitenni…
Viszont ahogy közeledett a projekt megvalósításának ideje, egyre inkább szkeptikus lettem. Azt olvastam, hogy sokkal nagyobb arányban égnek ki azok, akik nehezen tudják elválasztani a munkájukat és a magánéletüket egymástól. A kisgyermekes anyukák pedig minden fórumon folyton azt írják, hogy szeretnének többet kimozdulni. Meg hát az ügyfél előtt vállalkozó vagyok, nem pedig édesanya. Ezért inkább úgy döntöttem, hogy megnézem, van-e elérhető székhelyszolgáltatás budapest ezen kerületében. Vagy valamelyik másikban, amelyik nincs annyira messze.
Szerencsére volt, és utólag nagyon örültem, hogy megtaláltam a szekhelyszolgaltatas24.hu-t. Itt ugyanis nem csupán megfelelő helyet talál az ember a cégközpontjának, hanem számos adminisztrációs terhet is levesznek a válláról. Azt mondják, nekünk nőknek nem nehéz egyszerre többfelé figyelni. Ez nem minden esetben van így, sajnos több levél is elkallódott már nálunk otthon többek között. Ami egy vállalkozás esetében komoly következményeket vonhat maga után, mivel a hivatalos ügyek intézése szinte mindig határidőhöz kötött. Itt viszont mindig lesz, aki átveszi a postát és be is szkenneli részünkre a fontos küldeményeket.
Akkor sem maradunk egyedül a problémánkkal, ha adott esetben nem is annyira egyértelmű, hogy mi legyen a következő lépés. A szekhelyszolgaltatas24.hu ügyvédjei szívesen adnak nekünk céges tanácsot, illetve már a cégünk megalapításában is segítenek, hogy biztosan a lehető legjobbat tudjuk kihozni új vagy már meglévő vállalkozásunkból.
A cégtábla kihelyezését sem érdemes nagyon túlgondolni. Az a lényeg, hogy legyen és meg lehessen találni. A szekhelyszolgaltatas24.hu pedig biztosítja számunkra ehhez a lehetőséget. Így attól sem kell tartanunk, hogy a nyilvánosan elérhető céges adatainkkal, például a lakcímünkkel, ha ott van a cégünk székhelye, valaki esetleg visszaél.
Az ügyfeleket ugyanis bérelt tárgyalóban is tudjuk fogadni, amelyet a szekhelyszolgaltatas24.hu elérhetővé tesz ügyfelei részére igény esetén. Hivatalos ügyek intézése esetén, mint például egy adóellenőrzés, pedig kifejezetten ajánlott, hogy megfelelő, a saját tulajdonunkban levő ingatlantól különálló céges helyszínt tudjunk biztosítani a találkozókhoz.
Hallottam olyan pletykákat, hogy a székhelyszolgáltatás budapesten nem olcsó. Szerintem ezt nem lehet így egész egyszerűen kijelenteni. Költségei minden vállalkozásnak vannak, és inkább megéri többet áldozni egy olyan megbízható háttércégre, amelyik egész biztosan nem fog csődbe menni, bennünket is magával rántva. A szekhelyszolgaltatas24.hu már rendelkezik kellő piaci tapasztalattal, jelenléttel és bevétellel ahhoz, hogy emiatt ne kelljen aggódnunk. Illetve azt se felejtsük el, hogy az idő is pénz! Ha valakinek külön kellene járkálni a postára, vagy napokat kellene eltölteni a megfelelő céges ügyvéd megtalálásával, akkor is érne bennünket veszteség, még ha ez nem is feltétlenül pénzben lenne mérhető.
Amellett tehát sokkal több érv szól, hogy legyen a vállalkozásnak székhelyszolgáltatója, mintsem hogy ne legyen. A cégközpontok ugyanis komoly hivatalos funkciót látnak el, ahol a vállalkozóknak helyt kell tudniuk állni a különböző kihívások tekintetében. Ezért nem mindig előnyös csak azt nézni, hogy mi lenne a legkényelmesebb megoldás. Ezzel szemben bizonyos céges szolgáltatások valóban megkönnyítik a mindennapi ügyintézést.